31 Ocak 2016 Pazar

88. Akademi Ödülleri Maratonu

   Herkese merhaba ^^ Bir etkinlikle karşınızdayım. Bildiğiniz üzere 28 Şubat'ta Oscar ödülleri sahiplerini bulacak. Bu sene tüm filmleri izleyip kendimde ''Oscar Goes to...'' listemi oluşturmayı planlıyorum. Buna sizde katılabilirsiniz, umarım her bir filmi izlerken eğlenirsiniz.

   Hepimizin ayrı bir heyecanla beklediği ödül ise ''en iyi uyarlama senaryo''. Biliyorum ki çoğunuz benim gibi kitapların filmlerinden daha iyi olduğunu düşünüyorsunuz. Senaryoda büyük eksiklikler, gereksiz eklemeler, hayalimizdeki karakterlerin bulunamaması gibi bir çok soruna açık bir şey bu. Başarılı yapanlarda vardır tabi ki. Bu kategorideki kitaplardan sadece Marslı'yı okudum. Diğer kitapları da okuoku.com dan sipariş ettim. Hepsini okuyup film ve kitap karşılaştırması yapmak istiyorum. İsterseniz bunu blogda da yazabilirim. Kitapları aşağıya yazıyorum, sizde okuyup benim gibi bir karşılaştırma yaparak kendi kazananınızı belirleyebilirsiniz.
  • Büyük Açık – Adam McKay ve Charles Randolph
  • Brooklyn – Nick Hornby
  • Carol – Phyllis Nagy
  • Marslı – Drew Goddard
  • Gizli Dünya – Emma Donoghue
Malesef Carol'ı hiçbir yerde bulamadım. E-kitap olarak bulabilirsem öyle okumayı düşünüyorum.

                                                       ''WE ALL DREAM IN GOLD''

   Diğer adaylıklara internetten bakabilirsiniz. Bu yazının amacı sadece böyle bir etkinlik yapacağımı sizlere duyurmaktı. İzlediğim filmlerin bir kısmını burada bir kısmını kitapedia.com da ''film ve yabancı dizi klübünde'' yazacağım. Şimdilik bu kadar, en kısa zamanda daha çok film yorumuyla karşınızda olacağım. Şimdilik hoşçakalın^^

0 yorum :

Yorum Gönder