19 Aralık 2015 Cumartesi

BAYKUŞLARDAN HABER GELDİ || J.K Rowling'in Büyülü Dünyasını Özleyenlere Özel Haber

   
Herkese merhaba! Çok mükemmel bir haberle karşınızdayım. Sizleri şaşırtacak haberler söylemek için çok uğraşıyorum bu sıralar. Belki söyleyeceğim haberi bilenlerinizde vardır ama çoğunuzun bilmediğini düşünüyorum. O yüzden sıkı tutunun ve şaşırmaya hazır olun.
(Not: Yazıyı okuduktan sonra evde çılgınlar gibi dans etmek serbest^^)


   Harry Potter dünyasını, Hogwarts'ı özledik hepimiz sanırım. J.K Rowling'de bunu anlamış olacak ki karşımıza yepyeni bir konseptle çıkıyor. ''Fantastic Beast and Where To Find Them'' aynı isimle sinemada göreceğiz!! ''Nasıl ama ya?'' dediğinizi duyar gibiyim. Kitap bile sayılamayacak incelikte bir şey sonuçta, bırak film olmasını romanlar gibi bir olay örgüsü bile yok değil mi? Ama J.K Rowling bu sonuçta. Hatta bir filmle de yetinmemiş Rowling üç filmden oluşan bir seri yapmaya karar vermiş. Şimdi bunun nasıl olacağını açıklayayım ki şaşkınlığınız biraz azalsın.

J.K ROWLING INVITES YOU TO RETURN TO THE WIZARDING WORLD

   Bir roman yayınlamadan olay örgüsünü kurmuş bile Rowling. Yepyeni karakterleri büyülü bir dünyada göreceğiz. Olaylar Hogwarts'da değil 1920'lerin New York'un da geçecek. Bir grup büyücü Amerika'da fantastik yaratıkların peşine düşecek büyük ihtimalle.

   J.K Rowling ''Ben her zaman büyücülük dünyasına eğer beni çok heyecanlandıran bir fikir olursa dönerim dedim ve o (fikir) bu.'' demiş filmler hakkında. Bu sözlerin üstüne çok umutluyum seriden.

   Filmin yönetmeni daha önce Harry Potter filmlerini de yönetmiş olan David Yates. Nisan ayı gibi oyuncu seçimleri başlamış sanırım ve şu an tüm kadro belli ve çekimler başlamış. Baş karakterimiz Newton Scamander (Eddie Redmanye canlandırıyor) Fantasik Canavarlar Nelerdir ve Nerede Bulunurlar kitabını yazan kişi. Diğer bir karakterimiz Porpentina ''Tina'' Goldstein (Katherine Waterston canlandırıyor) Amerika'da ki Sihir Bakanlığı'nda çalışıyor, Newt'le tanışıyor ve Newt ona karşı bir şeyler hissediyor. Daha bir çok karakter var. Eğer merak ediyorsanız internetten araştırabilirsiniz. Olay Amerika'da geçse de oyuncuların çoğu İngiliz. Ayrıca Newton karakterini çok tatlı buldum.

    Filmin fragmanı da yayınlandı. 18 Kasım 2016'da 3D olarak çıkması planlanıyor. Fragmanı izlemek için buraya tıklayabilirsiniz. Film Türkiye'de vizyona girecek mi net bir bilgi yok. Ben Türkiye'ye de geleceğini düşünüyorum.

   Şimdilik benden bu kadar. Bu haber hakkında ki düşünceleriniz neler aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz, umarım sizi sevindirmiştir. Bir sonraki haberde görüşmek üzere ^^

0 yorum :

Yorum Gönder