30 Eylül 2015 Çarşamba

Kitap Listem #1


   Tekrardan merhabalar!! Instagramdan bir çok kişi #alınacakbebekler gibi taglere davet ediyor. O kadar çok alınacak kitabım var ki ben de burada paylaşmaya karar verdim ^^ Yayınevlerine ve siz tatliş insanlara duyurulur istediğinizi alabilirsiniz bana. Şaka bir yana uzun listemi yazmaya başlıyorum.


  • Cehennem Makineleri serisi
  • Ölümcül Oyuncaklar serisi (sadece birinci kitabı var bende)
  • Lux serisi
  • Lola ve Komşu Çocuk
  • Labirent serisi
  • The 100 serisi
  • Beni Seç serisi
  • Beni Bırakma serisi (serinin adı bu mu bilmiyorum umarım budur)
  • Duman ve Kemiğin Kızı
  • Scarlet ve Cress
  • Cam Şato ve devam kitapları
  • Uyumsuz serisi
  • Efsane serisi
  • Vampir Akademisi serisi
  • Deliryum
  • Bıçak Sırtı
  • Eğer Yaşarsam
  • Neil Gaiman'nın tüm kitapları
  • Stephen King'in kitapları
  • Wonder
  • Şeftali Kokan Bir Yaz
  • Her Gün
  • Silber
  • Audrey'i Bulmak
  • Ugly Love
  • Melez Sözleşmeleri serisi
  • Meleklerin Kanı
  • Trendeki Kız
  • Kızıl Yükseliş
  • Başlat
  • Yabancı (Bu seriyi yaklaşık iki sene önce Almanya'dan bir tanıdığımız önermişti sonra dizisi çıktı baya popüler oldu ama ben hala okuyamadım be)
  • Harry Potter serisi
  • Brandon Sanderson kitapları
  • Fırtına serisi
  • Araf serisi
  • Marvel çizgiromanları
  • İyilik ve Kötülük Okulu
  • Tess Gerritsen kitapları
  • Saga
  • Chuck Palahniuk kitapları
  • Meleğin Düşüşü
  • 1984
  • Karanlık Zihinler
  • Eşleşme serisi
  • Buz Kentin En Soğuk Kızı
  • Kan ve Yıldız Işığı Günleri
  • Evrenin Ötesi
  • Serophina
  • Cadıların Keşfi
  • Rüzgarın Adı
  • Kurtadamın Döngüsü
  • Zehir Ustası
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Daha çok yeraltı edebiyatı okumak istiyorum ama onları kitapevine gidip bakarak seçiyorum o yüzden belirli bir isim yok şu an. Bir de okul içi alınacak klasik kitaplar var Suç ve Ceza gibi onları da listeye yazmadım.

Tage etiketleyenlere de teşekkür ediyorum. ^^

0 yorum :

Yorum Gönder